به گزارش مشرق، واکنش متفاوت رسانه ها درباره نامه احمدی نژاد به رئیس دستگاه قضا را در ادامه می خوانید.
مهر: پاسخ تند احمدينژاد به لاريجاني: به جاي رييسجمهور مصلحتانديشي نكنيد/ حكم جوانفكر خلاف عدالت است
ايرنا: رييسجمهوري در نامهيي به رييس قوه قضاييه: مصمم به اجراي كامل قانون اساسي هستم/ رعايت حقوق اساسي ملت را با سركشي از زندانها بررسي ميكنم
فارس: نامه جديد رييسجمهور به رييس قوه قضاييه
ايسنا: در نامهيي خطاب به رييس قوه قضاييه/ احمدينژاد: با سركشي از زندانها، نحوه رعايت حقوق ملت را به مردم و رهبري گزارش ميكنم
ايلنا: در نامه انتقادآميز احمدينژاد به رييس قوه قضاييه مطرح شد؛ به راحتي به رييسجمهور اتهام ميزنيد
خبرآنلاين: پاسخ احمدينژاد به نامه «خيلي محرمانه» رييس قوه قضاييه: مصمم به اجراي كامل قانون اساسي و اصلاح ريشهيي امور كشور هستم
جوان آنلاين: نامه تامل برانگيز احمدينژاد به رييس قوه قضاييه
جهاننيوز: نامه علني احمدينژاد در پاسخ به نامه «خيليمحرمانه» آيتالله لاريجاني
تابناك: نامه احمدينژاد به رييس قضا درباره بازديد از اوين
فردانيوز: پاسخ تند احمدينژاد به لاريجاني
شبكه خبري ايران: پاسخ غيرمحرمانه رييسجمهور به نامه خيليمحرمانه رييس قوه قضاييه
الف: پاسخ تند احمدينژاد به لاريحاني: قوه قضاييه حق ندارد به جاي رييسجمهور مصلحتانديشي كند
عصر ايران: پاسخ احمدينژاد به نامه خيلي محرمانه آيتالله لاريجاني درباره بازديد از زندان اوين
مشرق: نامه دوم احمدينژاد به رييس دستگاه قضا
بي بيسي: احمدينژاد: از نقض قانون اساسي در قوه قضاييه نگرانم
منبع : اعتماد
- بلیط هواپیما
- سیگنال ارز دیجیتال
- آپ آهنگ
- موزیک شاه
- سایت تاریخ ایران
- استعلام شرکت با شماره ثبت
- بهترین هتل های استانبول
- رزرو هتل استانبول
- دانلود مداحی و نوحه
- مزایده خودرو
- حرز امام جواد
- کوچینگ مدیرعامل
- دانلود آهنگ جدید
- کرکره و جک پارکینگی
- بهترین جراح بینی ترمیمی
- موکت تایلی
- آهنگ های جدید
- خرید طلای آب شده
- خرید پنیر لیقوان
- طراحی سایت حرفه ای
- پرشین هتل
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 2
- در انتظار بررسی: 0
-
محمد حسن برزگر ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲0 0این ره که تو میروی "مشرق" به ترکستان است .... به در گفتیم دیوار بشنوه
-
سيد ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲0 0چه جالب BBCنگران رييس جمهوره؟! نامه اي كه بسيار محرمانه است را چرابايد رسانه اي كرد؟! بعبارتي آرامش را از مردم مي خواهد بگيرد دوم اينكه گراني ها وچندين نرخ براي ارز تعيين كردن ها ورانت هاي چند نرخي وبازار را ملتهب كردند! برايش مهم نيست ولي يك نفر از همه مردم برايبش مهمتره؟! و و و




